4. decembra 2015

DIY PROJEKT | termofor do vačku

máme tu december a vzduch vonku začína byť poriadne štipľavý. z každej strany na nás vyskakujú svietiace vločky, stromčeky, cencúle a na námestiach to vonia punčom. aby sme si to však poriadne užili, musí nám byť príjemne teplúčko. preto som si dnes pre vás pripravila ďalší (znova veľmi jednoduchý) projekt, ktorý zvládnete aj sami.

termofor do vačku! a dokonca voňavý!


potrebujete: látku - najlepšie tú z teplejších, ja som použila flanel
ihlu a niť
zopár špendlíkov
pár hrstí surovej ryže
tip: vonný olej


z látky si vystrihneme dva rovnaké kusy. ja som strihala v troch veľkostiach. dva menšie, do vrecák (obdĺžnik a kruh) a jeden väčší (cca 25x20 cm), ktorý môžem používať ako klasický termofor, keď bude niečo bolieť. obrátime ich vnútornou stranou nahor a špendlíkmi zafixujeme. ide o to, že si potrebujeme vyrobiť akési vrecúška. tie treba približne 1 cm od okraja zošiť ručne alebo si pomôcť šijacím strojom, tak ako som to urobila aj ja. vrecúško ale nesmieme zošiť úplne! potrebujeme vynechať priestor na to, aby sme ho mohli obrátiť naruby! voľných necháme cca 5 cm a prevrátime.





takto pripravené vrecúško potrebujeme naplniť !surovou! ryžou a tak si z listu papiera vyrobíme lievik, aby to bolo o niečo jednoduchšie. naplníme a teraz môžeme pridať aj pár kvapiek svojho obľúbeného vonného oleja a poriadne premiešať. vrecúško bude potom po každom zahriatí rozvoniavať. precízne zašijeme, nebudú nám predsa zrnká ryže tancovať po vreckách :)




a čo nám zostáva? zobrať naše vrecúška, zahriať v mikrovlne (stačí 30 sekúnd pri najvyššom výkone) a pred odchodom na sánkovačku šupnúť do vreciek. takto zahriate vrecúško vydrží horúce naozaj dlho - na moje prekvapenie ešte aj po pol hodine bolo z neho cítiť teplo.

tak ja pevne verím, že aspoň jeden z vás sa do tohto projektu pustí a ja vám sľubujem, že neoľutujete!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára