9. decembra 2015

DIY PROJEKT | puzzle na stromčeku

pomaly ale isto sa do všetkých domovov vkrádajú vianoce. v oknách svietia svetielka, ľudia nosia domov prvé vianočné stromčeky a už to v ovzduší vonia po snehu. dnes som si pre vás pripravila veľmi milý projektík ako si môžete vyrobiť niečo vianočné z obyčajných starých puzzle, ktoré ste už miliónkrát poskladali a len tak stoja v skrini preto, že vám je ich ľúto zahodiť.

budete potrebovať: staré puzzle
temperové farby
trblietky
lepidlo
špagát




a postup je jednoduchý. ja som postupovala veľmi intuitívne a možno aj vás napadne niečo úplne úplne iné, čo sa z puzzle dá vymyslieť. ja som si najprv puzzle poskladala do tvarov vločiek a sobíkov, lepila, farbila a sypala a vznikli z toho celkom milé ozdôbky, ktoré môžem využiť ako súčasť girlandy alebo ich zavesiť na vianočný stromček :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára