22. novembra 2015

O MNE | výrobné vecičky

ja to volám "výrobné vecičky". sú to moje veliké krabice plné všetkého možného i nemožného, z čoho sa raz za čas rozhodnem vykúzliť pekné veci. vlastne ja mám takéto vecičky porozhadzované vo všetkých skrinkách, šuflíkoch, krabičkách aj poličkách. mám v tom taký organizovaný neporiadok. ktorý milujem. sú tam rôzne farby a farbičky, stuhy, lepidlá, papiere, gombíky, flitre, retiazky, nite,...

rada recyklujem a vyrábam z vecí starých, či polopokazených a dávam im nový šat. inokedy však vbehnem do kreatívnych potrieb a nakupujem do zbláznenia, pretože mi v tej chvíli proste všetko treba! toto malé kráľovstvo skladujem v krásnych škatuliach "storage boxes Miss Space" a okrem toho, že majú veľmi pekný dizajn, sú pevné a nájdete ich vo viacerých veľkoobchodoch s doplnkami do domácnosti. nech sa páči, nahliadnite.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára