16. novembra 2015

O MNE | jeseň

už dlho sem nepribudol žiadny príspevok, no dnes to trošku napravím. okrem toho, že začínam s písaním diplomovky a život mi znepríjemňuje mnoho mnoho vecí, keď vonku zasvieti slniečko, hneď mi je lepšie. mám totižto svoje radosti, ktoré mi túto jeseň aspoň trošku prikrášlia.


1. klobúky. zamilovala som si tento kúsok oblečenia, ale keď mám takú maličkú hlavičku (nesmejte sa), málokedy nájdem taký, ktorý mi sadne. dokonca som mamine zo skrine vytiahla jeden krásny bordový, ktorý mala pri zoznámení sa s ocinom a po takmer tridsiatich rokoch sa aj on dočkal svojho návratu.
2. high waisted jeans. som ja človek zimomrivý a neznesiem holé kríže. o to viac mi vyhovuje trend džínsov s vysokým pásom.
3. šálka niečoho dobrého. tú svoju ideálnu šálku ešte stále hľadám, no som kávičkový a aj čajíkový typ, preto na mojom pracovnom stole nikdy nechýba stály prísun energie v tejto podobe.
4. šaty s dlhým rukávom. a najlepšie čierne!
5. vysnívané čižmy. tento rok som potrebovala niečo nové na nôžky a prvý krát v živote som siahla na vysoké opätky. neľutujem. cítim sa vyššia, štíhlejšia a aj keď som si relatívne dlho zvykala, už nechodím ako chorý koník a viem, že pracuje aj môj chrbát.
6. bordová. bude pre mňa farbou každej jesene, či už to stylisti hovoria alebo nie. a na nechtoch hovorí sama za seba.
7. odvážne rúže. až keď som bola v Poľsku, siahla som po rúži, ktorý nemal len  jemný nádych, ale naopak bol pre mňa brutálne odvážny. dnes ho nosím takmer každý deň a vždy keď idem okolo zrkadla, prekvapí ma, že sa mi tak hodí. hľadajte aj vy ten svoj odtieň výrazného rúžu. oplatí sa.
8. to-do listy. som nimi povestná. v tomto období to však chce spísať, čo treba stihnúť pred vianocami, čo napiecť na tieto krásne sviatky, vymyslieť svoj wishlist pre ježiška predsa, zapisovať, čo by sa najviac zapáčilo vašim milým a podobne. proste to-do listy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára