25. novembra 2015

DIY PROJEKT | adventný kalendár

vianočné rituály. zapaľovanie sviečok na každú adventnú nedeľu, čižmičky v oknách na svätého mikuláša, pečenie vanilkových rožkov, zdobenie stromčekov. rituály každého z nás tak trochu udržiavajú pri živote. vieme, že nás nič nemôže prekvapiť každoročne prídu v ten istý čas.

dnes som si pre vás pripravila malý projekt ako si vyrobiť vlastný adventný kalendár, s ktorým môžete odpočítavať dni do čarovného a voňavého štedrého dňa. znova je to niečo recyklačné a hlavne jednoduché, takže to určite zvládne každý.

budete potrebovať: starú parketu (áno tú z podlahy)
drevené štipce
stuhy s vianočnou tematikou
univerzálne lepidlo
tavná pištoľ (nemusí byť)
kooooopu sladkostí - moja obľúbená časť



postup: najprv si potrebujeme vyzdobiť štipce. ja som na ne jednoducho nalepila stuhy o rovnakej šírke, ktoré sú potlačené vianočnými motívmi. ak máte chuť urobiť si to však po svojom, pokojne ich namaľujte temperkami, obsypte flitrami alebo na ne nalepte čísielka ok 1 po 24. je to celé na vás.



na parketu (alebo akékoľvek inú plochu, napríklad dosku zo starej lavičky a pod.) si obyčajnou ceruzkou naznačte približne rovnaké rozostupy na štipce tak, aby ste ich potom mohli už len umiestňovať na svoje miesta tavnou pištoľou. tú som si vybrala pretože viem, že po správnej aplikácii drevo drží ako ďas a keď na štipec niečo zavesím, udrží to. aj tu však môžete použiť akékoľvek silnejšie lepidlo, dokonca aj to úplne obyčajné, univerzálne pre domácnosť. už len "zaštipcujte" sladkosti a je to! môžete začať odpočítavať. hovorila som, že to bude jednoduché :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára