2. augusta 2015

Soutache kolekcia

Z Poľska som už dávno doma, o tom potom, ale čo ste si mohli všimnúť na mojej funpage TU je, že som si konečne splnila svoj malý sen a vytvorila kolekciu šperkov pomocou techniky soutache, do ktorej som sa jednoducho zamilovala. A aby ste o nič neprišli, celé si to zhrňme. Kolekcia sa skladá spolu zo šestnástich kúskov. Osmych náhrdelníkov a ôsmych náušníc. Prečo práve osem? Pretože je to šťastné číslo môjho ocina a dňom narodenia mojej veľmi veľmi dobrej kamarátky. Ak sa pýtate na inšpiráciu, bola u každého šperku iná a pravdu povediac veľa som improvizovala. Tušila som, že ak sa šperk bude páčiť mne, určite si nájde aj niekoľko iných fanúšikov. Na výrobu sú použité rôznofarebné šujtáše, sklenené kabošony, perličky alebo rokajl. Náušničky majú klasické francúzske bižutérne zapínanie no a náhrdelníky zdobia atlasové stuhy, ktoré si majiteľka môže prispôsobiť.

A balenie? Znova 100% handmade. Krabičky z čierneho kartóny vystlané pierkami v kontrastných farbách. Nech sa páči!



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára