22. marca 2015

Čo nové v Lubline #1

Asi vám budem márne opakovať, že je mi tu fajnovo :) Cítim sa tu ako doma, slniečko nám konečne svieti viac ako pol dňa, školy je pre cudzokrajného študenta málo, no a tak je aj veľa veľa voľného času.

  • dala som sa vám znova na yogu. Dnes mám svoj desiaty deň z 30 dňovej yoga challenge a už to na sebe poriadne cítim,
  • našla som v Lubline malé nebo. Obrovskú galantériu s kopou látok, gombičiek, stužiek, čipky a iných prkotiniek, ktoré milujem,
  • stala som sa závislou na dobrom jedle. Obľúbila som si hlavne raňajky, pretože pečivo je tu proste božské (a ja mám vždy školu až večerom, takže môžem vylihovať) a keď ešte nájdem trh s domácim ovocím a zeleninou, chráň sa kto môžeš,
  • konečne som spoznala pár milých Poliakov. Poviem vám bolo to náročné, pretože cudzincov k sebe veľmi nepúšťajú a v mnohých prípadoch sa správajú arogantne. Hlavné je, že všetci moji profesori sú proste skvelo-skvelí,
  • odtestovala som miestnu mhdčku a prvý krát vo svojom živote som išla načierno...bolo to najdlhších 7 minút v mojom živote. Bez srandy.
  • výlety. Ach výlety, ktoré plánujeme sú najmä Waršava, prímorské mesto Gdansk, krásne okolie Lublinu plné zámočkov a kaštieľov, no a hlavnou hviezdou budú hlavné mesta Litvy a Lotyšska. can´t wait!
  • usilovne sa učím poľštinu, pričom je to ten najlepší predmet, ktorý tu mám. Okrem toho, že profesorka má na svoj vek neustále energie na rozdávanie, stretli sme sa tam kolektív z celého sveta, skvele si rozumieme a 6 hodín do týždňa je vskutku výzva,
  • 1. apríla pochodujem na pár dní domov na Slovensko a neviem sa dočkať. Sviatky jari sú moje najobľúbenejšie (okrem hlúpeho zvyku vykúpať nás v litroch ľadovej vody, ktorý už pár rokov ignorujem) a konečne budem piecť dobroty!
  • veľa čítam, kreslím, šijem, chodím po vonku a prepadla som seriálom, pre ktoré si každý deň nájdem čas,
  • tešíííím sa, že ma snáď "niekto" príde v máji navštíviť a budú to proste skvelé dni,
  • veru v apríli mám jedno (celkom veľké) prekvapenie, to vás určite neobíde.
A to by pre dnešok stačilo... pripájam pár random fotiek a dúfam, že aj vy sa máte s príchodom jari super.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára