2. februára 2015

Môj vlastný "to do list"

Tak som sa teda odhodlala, otvorila Photoshop a vymýšľala....Nechápete? Pochopíte :) V poslednom čase sa so mnou vlečie veľa povinností a diár nie je tým pravým miestom, kde by sa poznámky ako "skrátiť sukňu" alebo "kúpiť micerálnu vodu" zrovna hodili. Chce to niečo vlastné, presne šité na mieru. Od čias ako som na nejakej DIY stránke objavila prvý TO DO LIST, vedela som že je to pre mňa ten pravý spôsob organizácie. Chcelo to však postúpiť na vyšší level a vymyslieť niečo, čo bude priam ideálne pre mňa samotnú. No a tu sa dostávame k pointe :D Ja som si taký vlastný TO DO LIST vyrobila. Nie je to žiadna veda, treba si len pekne určiť priority, čo bude zahŕňať. Niektoré, ktoré som totižto nedávno našla obsahovali dokonca presný jedálniček na celý deň alebo počet pohárov vody, ktoré má človek za deň vypiť. Odtiaľ potiaľ. Chcela som vytvoriť priestor pre svoj blog. Pár riadkov, kde si môžem pekne naplánovať projekt na nový článok pre vás. Treba sa starať aj o sociálne siete, moje obľúbené: Facebook a Pinterest (keďže som človek jednoduchý, Twitter, Instagram, Google+, či iné vychytávky naraz zatiaľ nezvládam). Mať nejaký ten priestor pre TO DO a aj ten na čmáranie a kadejaké poznámky (rozumej sekciu NOTES) a teraz už len stačí vytlačiť milióndva kusov a zastrčiť do diára.

Skúste to aj vy, uvidíte, o koľko menej starostí si budete nosiť v hlave a po vyškrtaní všetkých povinností budete mať pocit dobre vykonanej práce :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára