7. septembra 2014

Random

Asi vás znova zanedbávam však? V posledom čase je však toho na moju hlavu toooľko, že premýšľať nad tipmi článkov pre blog skrátka nestíham. Tak napríklad...som novopečená Bc., onedlho slávim meniny a kopu kopu sviatkov mojich milovaných, konečne mám spolubývajúcich, o akých som snívala, nejakým prapodivným spôsobom sa zo mňa stáva milovník nových príležitostí, silno sa snažím presadiť vo svete "Devil wears Prada", pomaly sa znova balím do školy a teším sa na vybavovačky kvôli Erasmu a na môj polročný pobyt v Lubline,... je toho skrátka dosť. A tak je dnešný článok len plný fotiek vecí, ktoré ma tešia. Enjoy! :)

 nech žije nažehľovanie :) toto DIY tričko mi prirástlo k srdcu a nových nápadov pribúda

 maminkinu oslavu na našej chate bolo treba vylepšiť :) približne stovkou balónov a...

 napríklad aj lampiónmi :p

 a bola aj poriadna torta z dielne starkej a o zdobenie som sa postarala ja :)

 o túto malú potvoru sa posledný týždeň starám a myslím, že z nás budú super kamoši aj keď vyrastie

 piekla som aj v piatkovú noc. po torte s vanilkových korpusov a pepermintového parížskeho krému sa len tak zaprášilo

 posledné šatičky z mojej hlavy... a včera večer dokonca dostal aj farbu :)

 tie najobľúbenejšie odtiene lakov na nechty :p čierna, červená, nude a petrolej

 najkrajší darček k úspešným štátniciam? vankúš s vlčími makmi od babky :)

 tieto šaty nakoniec zvíťazili pri hľadaní tých pravých na deň štátnic. a mám k nim aj krásne nové ružové lodičky

 úlovok storočia? čierny kožený ruksačik, ktorý budem nosiť asi aj do postele :)

 včera som sa činila a z ryžového farebného papiera skaladala origami srdiečka, z ktorých nakoniec zrejme vznikne girlanda :p

 pastelky, ktoré som dostala ešte pred sto rokmi sa stále zmenšujú a zmenšujú. a washi tape pásky musia byť!

 môj nový kvetinkavý medzerník a flower power čelenka ségry (vyzerá v nej ako víla:)

 aj takto ma maminka smelila, keď som sa učila na skúšky...sladkosťami :p

 ručne šitá sovička pomáha pri relaxe najlepšie :)

 aj z týchto šiat som mala na výber, H&M svojou ponukou potešilo :)

 stopercentne som sa učila z najkrajších poznámok... aj keď niekto si pomyslí, že som cvok, pořádek musí byť :D

 bordel pri práci? aaaako vždy

 podložka do kočíka pre malého drobca bola teda poriadnou výzvou, no ťapkám sa po pleci ako som to zvládla

kvetov sme mali plný dom po všetkých tých oslavách, ktoré boli koncom leta... a tak som si niektoré ukradla aj na svoj stolík

nuž a kto nepostrehol, písala som článok pre septembrové číslo mesačníka Eva, na ktorý som bola veľmi pyšná... a možno sa chystá aj ďalší :p

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára