15. júla 2014

V jednoduchosti je krása

Ak máte doma kopu zošitov, z ktorých ste počas školského roka zapísali tak maximálne dve stránky, mám pre vás milé riešenie. Nedávno som od kamošky dostala krásnu sadu papierov s folklórnym vzorom, ktorému som prednedávnom doslova prepadla. Už na facebooku som avizovala, čo sa tu na mojom milovanom blogu po dlhom čase bude diať. No budeme vyrábať, prerábať, recyklovať. A dnes to bude maximálne jednoduché.


Čo budeme potrebovať: starý zošit, textúrovaný alebo inak zdobený tvrdší papier, jutový špagát, hrubú ihlu alebo kružidlo, obyčajnú ceruzku, nožnice a trošku lepidla.

Zo zošita odstránime lesklý vrchný obal.

Na náš krásny papier si obkreslíme veľkosť obalu.

Vystrihneme...

Založíme...

A vystrihneme presne podľa obrysov.

Zo zošita vyberieme spinky a zväčšíme dierky tak, aby sa nimi dal ľahšie prevliecť špagát. Potom spoj pretrieme lepidlom na papier, aby lepšie držal.

A urobíme mašličku...

Koniec. Jednoduché, že? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára