17. júla 2014

Ó šaty!

Dostala som sa do fázy, kedy uprednostňujem flákanie sa po vlnách internetu pred učením sa štátnicových otázok :D Že skoro? Aaaale nie. Budúci pondelok plánujem zneužiť svojho najlepšieho módneho poradcu (ocina) a pohľadať šaty, ktoré by boli ako stvorené pre ťahanie otázok pri hnusne zelenom stole. A keďže mám toľko času (ha ha ha), rozdelila som svoje predstavy do niekoľkých kategórií. Na začiatok si treba zvoliť hlavné body toho, čo hľadáte. V mojom prípade nič príliš krátke, rozhodne žiadny výstrih (alebo minimálny) nuž a zakryté ramená. To si totižto podľa mňa príležitosť ako štátnice jednoznačne vyžaduje.Tak...pre ktoré by ste sa rozhodli vy?

1. Kvety. Ženské, veselé. Hlavnou výhodou je, že už nemusíte premýšľať o doplnkoch. Celý obraz doplní jednoduchý náramok alebo prsteň a ide sa.

2. Moja milovaná čierna. Klasika. Nedá sa ňou nič pokaziť, no čo sa doplnkov týka, tie zohrajú rozhodujúcu úlohu. Chcelo by to veľký šperk na krk hodiaci sa k výstrihu, no aj boty rozhodnú o celkovom výsledku.

3. Dlhé rukávy. Tým som v poslednej dobe proste prepadla, no ťažko povedať, či by som v nich niekedy uprostred augusta v horúčavách vydržala.

4. Geometrické tvary sú rozhodne vzor, ktorým sa nedá nič pokaziť. A vo farbe vyzerajú naozaj zaujímavo.

5. Šaty až po zem? Na štátnice? No čo si sa zbláznila? - takto reagovala moja maminka, keď som jej povedala o tom, že by to bolo fajn. Nie, nemyslím ťažké šifónové, saténové, hodvábne alebo lesklé šaty podobné tým, ktoré nosia družičky na svadbách. Ani tie, v ktorých vyzeráte akoby ste práve opustili Miami beach. Príjemné, jednoduché dlhé šaty. A ešte keby mali dlhé aj rukávy. Tie sú u mňa top!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára