20. mája 2014

Posadnutá bielou

Biela farba sa v poslednej dobe nenápadne dostala na prvé miesto môjho rebríčka obľúbených farieb. Dokonca až tak nenápadne, že som si to uvedomila až včera večer :D Aj keď milujem vyrábanie pestrofarebných šperkov a rôznych doplnkov, čím ďalej ma to ťahá do minimalizmu v mojej skrini. Nosím jednoduché šedé, biele, čierne tričká s džínsami a k tomu pohodlné kecky. Už ma až tak nebavia pásiky, bodky, vzory... a ako som zistila, nazbieralo sa veľa veľa vecí, ktoré sú bielučké ako sneh a ktoré veľmi veľmi chcem. A nezostaneme len pri oblečení.

Fujifilm Instax MINI 7S! Ak budem raz mať polaroid, tak to bude určite tento malý krásavec.

Biely porcelán, doplnený DIY vzormi mám vo výhľade už dlhšiu dobu vytvárať aj ja. Musí však počkať, predsa ešte skúškujem :)

Keďže v najbližšej dobe si to žiada celkom veľkú investíciu do nového notebooku, všetky technické parametre prenechám môjmu drahému a mojou jedinou podmienkou bude "nech je tá mašinka biela, prosím".

Keďže nosím dioptrické okuliare a neplánujem prejsť na šošovky, chcelo by to trošku zmenu aj tu. Teraz mám krásny červený elegantno-športový kúsok, no biele rámy ma proste dostali. Nech už majú retro look alebo sú to moderné Wayfarer okuliare.

Ah kvety! Tie sú u mňa obsesiou už dlho, no odkedy som na Pintereste natrafila na kytice z bielych pivoniek, už viem, čo budem raz držať v rukách vo svoj svadobný deň  :)

A dostávame sa predsa len k oblečeniu. Aj keď môj botník tvoria takmer výhradne čierne boty, obyčajné biele Kedsky alebo Conversky by pribudnúť mohli, čo vy na to? 

A biele tričká samozrejme! Najradšej by som ich nakúpila plnú skriňu a nažehľovala si tam hlúpe nápisy od rána do večera... veď uvidíme :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára