22. marca 2014

Konečne kreatívne

Minulý týždeň bol pre mňa snáď tým najťažším aký som kedy zažila a ako reakcia na to, moje telo ochorelo. Všetko zlé, čo mám v hlave si kompenzujem kopou práce, ktorú mám nie len do školy, ale ktorú milujem a to je vymýšľanie a vyrábanie. Dnes po dlhšom čase prinášam niečo, čo si môžete cez víkend premyslieť aj vy.



Za posledné obdobie som rozoslala kopu balíčkov, pohľadníc, listov,... a preto som prišla na to, že biely priestor obálky nie je len tak na škodu. Prečo by sme mali posielať smutné čierno-biele listy bez akéhokoľvek nápadu? Inšpirujte sa niekoľkými príkladmi, ktoré spestria každú obálku a už v schránke bude niekomu súdené usmievať sa :) Potrebujete obálky (nemusia by len tie čisto biele), farbičky alebo fixky a super nápad! Okrem toho, že sa dá pohrať s písmom, farby dodajú všetkému šmrnc. No nikedy, ako sa hovorí, je menej viac.

V mojom obchodíku na fler.cz TU je veľa veľa pohľadníc, ktoré ak sa vám zapáčia, stačí povedať :) A v prípade, že poznáte nejakú Kvetku Bublinkovú, ktorá býva v Bratislave na Slniečkovej ulici č. 1, tak ju pozdravujte :D






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára