22. februára 2014

Starting!

Like me on facebook: www.facebook.com/marissa.clef

Hlava plná nápadov a večná nespokojnosť. To som celá ja. V poslednom čase sa však všetko vo mne stupňuje a začínam sa riadiť heslom: DO IT! DON'T BE STUPID!
Už ma nebaví (a ani moju ségru :D) stále sa sťažovať, že je všetko ťažké, niečo sa nedá a podobne. Začala som síce pracovať na svojom vlastnom, krásnom, prenádhernom eshope, no nakoniec som sa rozhodla, že na začiatok by nebolo zlé začať s niečím jednoduchším. Zvolila som fler.cz. Tak, ako každý tu na Slovensku pozná sashe.sk, tak fler je to isté, ibaže u našich susedov. Dosah nákupu a predaja je prispôsobený aj pre SR a v podstate celú Európu. Milý handmade portál na ktorom sa mi dúfam bude dariť :) Držte palce a príďte sa pozrieť SEM! Nájdete stále sa rozrastajúcu sa ponuku mojich vecičiek a ak by ste náhodou mali o niečo záujem, napíšte mi, vyhnete sa zbytočným objednávkam a potvrdeniam a prevodom a blá :)

Nájdete tam napríklad:







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára