26. februára 2014

Sladké sny vol. 1

Každý z nás po niečom túži. Ja teraz konkrétne po orieškovej čokoláde, ale to len tak medzi rečou :D Ak máte chuť, pozrite sa, o čom dokážem pokojne aj s otvorenými očami snívať ja.

Dream 1: Vespa! Môj vysnívaný dopravný prostriedok, ktorý vyzerá ako vystrihnutý z ulíc voňavého Paríža. Čím starší model, tým krajšie prevedenie a hlavne milión farieb možného výberu. Dúfam, že raz keď budem veľká, cesta do práce bude vyzerať tak, že zbalím knihy a koláčiky, založím si na hlavu nejakú smiešnu prilbu a vlasy ma cestou budú štekliť na krku.




Dream 2: Rock am Ring! Jeden z mojich mnohých zážitkových a tak trochu aj cestovných snov je návšteva festivalu, ktorý sa koná na pretekárskom okruhu Nürburgring v Nemecku. Tento rok tam vystúpia napríklad Editors, Fall Out Boy, Buckcherry alebo moji milovaný Mando Diao, ale aj starí dobrí chlapci z Metallici alebo Keiser Chiefs. Program je skrátka nekonečne dlhý skvelých kapiel môjmu srdcu blízkych a keďže som takmer festivalový abstinent, viem s istotou, že na Rock am Ring by som nechala celú dušu :)



Dream 3: Krásny tehlový dom! Tam, kde bývate by ste sa mali cítiť skvele (a tým myslím citiť sa skvele aj s niekým). Prednedávnom ma celkom vydesili reči mojich starých rodičov o svadbe, no predsalen ako normálny mladý človek  už teraz uvažujem ako raz bude môj vlastný malý svet, v ktorom budem bývať vyzerať. Takto! Môže to byť aj úplne úplne malý, krásny, útulný tehlový domček ako z anglického vidieka, kde bude veeľa dreva, svetla a každý deň (dobre, tak každý druhý) čerstvá kytica pivoniek, slnečníc alebo tulipánov. A vôbec sa nebránim bývaniu mimo veľkomesta. To len aby ste vedel! Ste pozvaní na návštevu samozrejme :)



O pár rokov vám dám vedieť, či sa aspoň niečo z môjho vysnívaného splnilo Onedlho čakajte pokračovanie, ja totižto snívam veľa! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára