24. februára 2014

Kreslím, kreslíš, kreslíme

Včera som na svojom facebooku TU vykecla, čo dnes bude hlavnou témou blogu. Bude ňou jeden skvelý ilustrátor a dokonca aj módny návrhár Hayden Williams. V podstate ani neviem, ako som sa k jeho menu dostala, no jednoznačne neľutujem. V poslednom čase som sa dala na odkresľovanie. Doslova odkresľujem čo vidím, pretože som si vytvorila takú teóriu. Tým, že odkresľujem množstvo rozdielnych štýlov, zároveň si vytváram aj svoj vlastný, pretože si z každého zoberiem niečo, čo je pre mňa potom typické. Mám totižto pocit, že dva skicáre plné mojich nápadov vyzerajú ako čarbanice detí zo škôlky.
Ale k veci... ak zadáte meno Hayden Williams do vyhľadávača, spadne vám sánka. Verte mi. Spôsob, akým tento mladý človek narába z ceruzkou je neskutočný. TU nájdete celú jeho tvorbu. Kreslí najmä známe osobnosti, rozprávkové postavičky, modelky alebo vlastné modely, pričom jeho výsadou sú dlhánske nohy a krky, úzke drieky a ostré črty tvárí. Naposledy sa zameral na Beyoncé a to je jedna paráda musím povedať. Veď posúďte sami...

Sketches by Hayden Williams






Ach mať tak také zlaté ručičky :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára