12. februára 2014

Books

Ahojte!

Najprv šup prihlásiť sa do súťaže o zľavu od memories.sk v minulom článku TU! Žrebuje sa v piatok. A pokračujeme k veci...

Po posledných dňoch plných práce na bakalárke sa konečne dostávam ku veciam, ktoré sú mi srdcu blízke. Najnovšie šijem hračky z filzu (určite ich uvidíte aj tu na blogu) a modelujem z fimo hmoty. Silno pracujem na svojej budúcnosti a čoskoro moje výrobky nájdete na handmade portále, ktorý funguje hlavne v Česku a aj tu u nás. O tom neskôr. Dnes vám ukážem dve moje lásky. Knihy, ktoré som si našla v decembri pod stromčekom :p


Prvou z nich je "My wonderful world of fashion", ktorú je takmer nemožné zohnať, pretože v našich kníhkupectvách je vždy vypredaná (ježiško to dokázal!). Je to niečo na štýl omaľovánky pre dospelých. Teda skôr pre dospelé aj nedospelé dievčatá, ktoré milujú módu a stále si musia kresliť. Je tam mnoho miesta na svoje vlastné návrhy, dokonca aj vystrihovačky! No šupa :)





No a druhou je "Kronika módy". Krásna, najkrajšia prechádzka dejinami módy. Obrázkové knihy si proste nestačí požičať z knižnice :)





1 komentár:

  1. Hah, z Kroniky módy robím akurát výpisky na BP zase ja. :-) Na knižky spod vianočného stromu u mňa akosi nie je zatiaľ moc času, ale ak úspešne dokončíme ročník, vyvalíme sa aj s nimi na lehátko.

    Držme si palce! :**

    OdpovedaťOdstrániť