27. januára 2014

Súťaž s memories.sk

Ahojte :) Nedávno ma na pošte čakal krásny malý balíček od kamošov z memories.sk/ Už druhý krát som využila ich služby a to s najväčším potešením. Tento krát som stavila na novinku, ktorou si získali mnohých. Sú to fotky, na nerozoznanie od polaroidových, s rozmermi 10.2x8.5cm, kde si môžete zvoliť aj text, ktorý sa na nich objaví. Zo spomienok potom vznikajú také malé poklady. Tie moje nedám ani za svet a krabica so skvelými momentami sa pomaličky zapĺňa. Tento krát som do objednávky nezadala len fotografie, ale aj rôzne obrázky, ktoré som si chcela niekam založiť, motivačné drobnosti, citáty. Už teraz vytváram zložku, ktorá sa vďaka nim zmení z niečoho digitálneho na krásne hmatateľné.

Bonusom je súťaž, ktorú som si pre vás pripravila. Ak necháte pod článkom mailovú adresu, možno to budete práve vy, kto vyhrá 40% zľavu na objdenávku práve z memories, pri fotkách 10x15 cm. Tak do toho, dovoľte im, aby vám rozjasnili deň. Ja ich už teraz milujem!

Keby niečo, nájdete ich na ich oficiálnej stránke, TU, kde nájdete aj aktuálny cenník, samozrejme na facebooku TU alebo na Škultétyho 14 v Bratislave :)





9 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ak sa ti bude chcieť, tak zdieľaj :) ďakujem

      Odstrániť
  2. Sutaz je super, urcite by sa mi vyhra zisla, kedze stranku aktivne vyuzivam a stale si nieco objednavam :)
    timea.mihalickova312@gmail.com

    www.myfashion-and-me.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katema@centrum.sk
    Ano - odskusane na vlastne oci :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Iný brutál to je :O ja už som si spravila nástenku, ale fotky aj s "príbehmi" ešte nemám... :)
    lenka.len23@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť