12. januára 2014

La la la skúškové

Áno viem, znova som tu dlho nebola. Pravdu? Cez sviatky som notebook otvárala len z donútenia a celé som ich preležala pod stromčekom, s koláčikmi, pri starých filmoch. Och to boli časy... teraz neviem čo skôr, pretože skúškové a bakalárka ma zamestnávajú na plný úväzok. Tak vám teda aspoň rýchlo prezradím, čo ma počas týchto dní drží pri živote :)


1. Joga, strašne veľa jogy. Po Vianociach? Treba! Okrem toho, že znova cítim svaly, na ktoré som aj zabudla, je to cvičenie, ktoré ma zbaví stresu zo skúšok mávnutím prútika.
2. Sladkosti. Kto ma pozná, vie, že diétu v živote držať nebudem, pretože jedlo je jedna skvelá vec... a taká motivačná sladkosť raz denne určite nezaškodí.
3. Kreslenie. Ja proste musím.
4. Hudba. Tá ma drží pri živote asi najviac. Keď je akokoľvek zle, stačí si nasadiť sluchátka a zavrieť oči. Vtedy sa vám nič nemôže stať!
5. Pohodlné svetre. Objavuje sa mi ich v skrini čoraz viac, no tento mám najradšej, lebo je super pochmúrny a veľký. Teda ja mám veľkosť S a toto je L, takže ešte zo mňa nepadá :D
6. Posledné sú knihy. Nie však preto, že by na toto miesto patrili. Sem tam utiecť od skrípt a mega ťažkej literatúry do iného sveta je taktiež príjemné :)

A vy ako trávite tieto dni? Tiež učením? Alebo ešte vytriasate z hlavy Vianoce? Každopádne vám prajem skvelý deň, pretože dnes svieti slnko ako v ten najkrajší letný deň. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára