9. novembra 2013

3x Recyklujem

Konečne nejaký DIY príspevok pre tvorivé duše :) Včera som nemohla spať a okrem toho som poriadne chorá. Sychravé počasie a tma už pred obedom nie sú moje obľúbené. Takže som si pekne o pol noci začala vymýšľať :D A vymyslela som dnešný článok. Postačí vám staré papierové vrecko - alebo obálka alebo kotúč hnedého papiera a pridajte trošku fantázie :)

1. V utorok máme v škole blšák. Deň na ktorý sa veľmi teším. Tak som si teda vyrobila girlandu :p a zaľúbila som sa do nej! Biele gélové pero, font courier new a nejaké tie ozdoby. Zatiaľ mi visí nad posteľou :)




2. Pán index potreboval obliecť :) btw aj ruksak je moja guličkavá práca.




3. Pred nedávnom som objavila krásu balenia darčekov. Vždy sa teším, keď môžem niekomu urobiť radosť. A keďže sa pomaly blížia Vianoce (áno, ja viem, že len veľmi pomaly), bude balenia darčekov až až. Tak prečo si doma nevyrobiť vlastné vysačky? Môžete tam napísať mená svojej rodinky, alebo ich proste pekne pokresliť.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára