1. septembra 2013

Záhada rozlúštená (la folia)

Viete, čo sa stane s počítačom, ktorý to má už za sebou? Stane sa z neho bilión súčiastok. A ja s nimi potom niečo vymyslím :D Dnes je tu nepríklad voľačo, čo ma napadlo veľmi spontánne a výsledky sú vskutku fascinujúce. Na všetkých troch šperkoch, ktoré budú nižšie, je hlavným komponentom fólia, ktorú získate po rozobratí monitora notebooku. U môjho drahého to raz len tak ležalo na stole a mňa zrazu osvietilo. Z tohto zázraku sa dajú vymyslieť veľmi originálne veci, keď k nemu využijete tie správne komponenty. Tak to niekedy skúste...neoľutujete :)


Náušničky, ktoré ste už raz videli pri skúške lightboxu. Detské kačičkovské gombíky, ktoré majú zozadu zbrúsené očká a len jednoducho prilepené na vykrajované krúžky z monitorovej zrkadlovej fólie. Samozrejme treba prichytiť spojovacími krúžkami afroháčiky.


Poznáte bužirky? Kedysi tu bola bužirková mánia a všetci všetko plietli. Ja nie. Zdalo sa mi to už miestami ako manufaktúra, keď som videla toľkých ľúdí stále opakovať stereotypný pohyb, aby mali rovnaké nudné hadíky na kľúče. Dnes som rada, že som plný sáčok týchto gumených šnúrok nevyhodila. Použila som dúhovanú bužirku, monitorovú fóliu, spojovací krúžok a retiazku.


A nakoniec diamantový prívesok, na ktorom je jednoducho využitá biela gélová fixka. Zalakované lakom na vlasy... tadáááá :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára