9. septembra 2013

Poďte so mnou chytať sny

Myslíte si, že je niečo na snoch? Nie na tých, kde vás naháňa bicykel alebo máte strašne chlpaté nohy (lebo to sa ľuďom môže snívať, verte mi :D), ale na takých, pri ktorých si po prebudení poviete, že to iste niečo znamenalo a vás možno aj po dlhej dobe prekvapí, že to bola pravda. Ja vám prajem aby ste sny mali len tie najkrajšie a pri tom snáď pomôže dnešné DIY. Lapač snov. Ja mám ten svoj v Trnave zavesený uprostred izby a myslím si že funguje už len preto, že mi bol darovaný z lásky. Aj ja ten dnešný darujem z celého srdca :)


Potrebujeme: starý náramok (ak ste si všimli, vždy využijem niečo, čo sa proste povaľuje dookola), môže to však byť kruh z prútia alebo okrúhly rám na fotky, bavlnky farieb aké si zvolíte, gorálky, pierka, porípade čipku a šikovné ruky :)


Prisahám, že som sa v živote s ničím tak nenatrápila ako s týmto lapačom, no výsledok určite stojí za to. Takže...začnite obtáčaním rámu.



Lapač potrebuje aj uško na zavesenie :)


Potom je potrebné vplietať pavučinku. Síce mi to trvalo poriadne dlho, ale nakoniec sa podarilo, využila som tento step by step návod.


Už stačí len pripevniť ľubovoľný počet šnúrok alebo poprípade stužiek, nití,...


...a najzábavnejšia časť je zdobenie, tak sa vybláznite :p


A výsledok je na svete. Ja myslím, že podarený. Čo vy na to?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára