26. augusta 2013

(Ne)dosiahnuteľné?

Onedlho mám malý sviatok (rozumejte meniny, pretože "veľký sviatok" sú predsa narodeniny :D) a je tu asi milión vecí, ktoré by som si priala. Silno na to myslieť, ale zároveň nič neočakávať je moja najčastejšia predsviatková činnosť. Je však pár vecí, na ktoré môžem myslieť intenzívne ako chcem a oni sa ku mne aj tak pravdepodobne nedostanú...

Čokoľvek od Cath Kidston. Britská návrhárka, ktorá je môjmu srdcu veľmi veľmi blízka. Robí prenádherné veci s romantickými vzormi od batožiny až po brošničky. Bohužiaľ u nás (aspoň podľa môjho doterajšieho prieskumu) je takmer nedostateľná. Ak mi chcete urobiť radosť, som závislá na jej peňaženkách.


http://www.asos.com/Cath-Kidston/

http://www.asos.com/Cath-Kidston/
 
Ďalšou vecou, ktorú by som si strážila ako oko v hlave sú fixky značky Sharpie. Na všetkých kratívnych blogoch sa s nimi stretnete minimálne trilión krát, no u nás sú dostupné len v štyroch základných farbách. Ich tajomstvo? Sú stvorené pre všetky možné povrchy na aké si len spomeniete. Textil, keramika, sklo, či obyčajný papier. Sú proste skvelé! Viete si predstaviť, že by ste jednou fixkou mohli písať aj poznámky v škole, ale napríklad vytvoriť aj vlastný dizajn na kapote auta?


Knihy, knihy, knihy. Pri mojej poslednej návšteve kníhkupectva Panta Rhei som tam za sebou takmer nechala slzavé more, keď som sa po dvoch hodinách strávených v oddelení "móda a dizajn" musela presunúť do iného obchodu. Tá najmilšia, ktorá je na svete len od 13. augusta sa bohužiaľ u nás nepredáva. Ponúka ju však Amazon, Barnes & Noble a IndieBound. Je to publikácia sestier Elsie a Emmy, o ktorých som už kedysi dávno písala, pretože ich blog mi je veľkou inšpiráciou. Ak ho náhodou nepoznáte, tak je k mání TU.



2 komentáre:

  1. Super wishlist :) Knihu sestier Emmy a Elsie by som tiež privítala, ich blog je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Majka tak pises, akoby sme zili na pusti :D ale ved amazon a asos nie su az tak nedostupnee :) len tie ceny, ale to je uz o inom :)

    OdpovedaťOdstrániť