30. augusta 2013

Jesenná inšpirácia - botičky

Aj ja si sem tam potrebujem oddýchnuť od všekých DIY vecičiek... a vtedy príde na rad moja druhá najobľúbenejšia vec. Móda sama o sebe. Tričká, pančušky, šaty, rifle, topánky... keďže som práve dnes našla tie najnajsvetovejšie jesenné boty, ktoré spĺňajú každý jeden detail mích tajných predstáv, rozhodlasom sa ukázať vám to, čo by ste na mojich nohách určite mohli uvidieť. Kto ma pozná, vie, že opätky nie sú mojou silnou stránkou a uprednostňujem maximálnu pohodu pred vyumelkovaným stajlom, aj keď niekedy... :D Enjoy!


Vysoké "kecky", ako to tu voláme, sú skvelou voľbou. Ani farba nie je čisto čierna, akú preferujem. Model z dielne Richard Chai na jeseň/zima 2012.

http://www.selectism.com/2012/02/07/richard-chai-for-palladium-boots-autumnwinter-2012/

Úplne, ale že úplne na vlas rovnaký model mám doma. Ten môj je však semišový. Krásne tvarovaná noha, aj keď na jesenné mokré chodníky pre mňa dosť nepohodlné. Raz za čas však vydržať môžem, či nie? :D Túto krásu nájdete na asose z dielne Ganniho Maikena.

http://www.asos.com/Ganni/Ganni-Maiken-Texas-Zip-Back-Heeled-Boots/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3233486&cid=6992&Rf900=1562&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black


Jeseň má byť farebná, všakže? Tak tu je príklad.

http://www.wimbai.co.uk/dr-martens-autumn-floral-boots-358-p.asp

Na ebay som našla aj tieto, so špičkou vybíjané krásavice :) Takže vyberať je z čoho, stačí sa rozhodnúť len pre to správne práve pre vás.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára