25. júla 2013

Bude, bude...

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4863631/?claim=cdmn6bunjgj">Follow my blog with Bloglovin</a>

A už konečne mám aj ja bloglovin. Doteraz som síce nevedela ako presne to funguje, pretože ja a technika sme kamoši na život a na smrť, ako zvyknem sarkasticky poznamenať, no teraz ma prinútili okolnosti.

Čudujete sa, kde som posledné dva mesiace bola? No všade! :D Užívala si prázdniny a vymýšľala nové vecičky, ktorými vás potešiť. Zatiaľ len malý náhľad uplynulých dní, no môžete sa tešiť na články plné DIY, inšpirácií atď.




2 komentáre:

  1. Asi predvčerom som sa strhla a bežala pozrieť, či tento blog ešte existuje a záhadne sa nevymazal bez toho, aby som si všimla! A existoval a dnes je tu aj článok, perfektné!
    Strašne sa teším na ďalšie články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neboooj, ja sa len tak nestratím :p

    OdpovedaťOdstrániť