7. mája 2013

Malý článok o malých radostiach ♥


Ide skúškové. Treba si urobiť radosť, že? Mne robia v poslednej dobe radosť tieto maličkosti.

1.Bobble fľaša, 2. laky na nechty značky MIYO, 3. telový sprej s osviežujúcou vôňou značky AVON, 4. nová kniha v poličke od Michala Hvoreckého - Naum, 5. diárik, v ktorom je plno tajomstiev a dôležitých termínov, 6. náramok so Singerkou a krajčírskym metrom nemá každý :D 7. nový voňavý damaškátový vankúš, na ktorom sa skvele oddychuje.



...a spravila som gifkoooo! čuduj sa svete, však? :D

3 komentáre:

  1. Veľmi sa mi páči ten nápad s GIF :)
    Laky Miyo mám veľmi rada, majú nádherné farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne :) Odkiaľ máš ten náramok? :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) náramok je poskladaný z príveskov, ktoré som objednala od jednej skvelej "bellady" na Sashe a objednala som aj veľa iných pre moju ségru a maminu, pretože sú tam naozaj také kúsky, ktoré len tak niekde nenájdeš :)

      Odstrániť