6. mája 2013

Apríl bol skvelý!

Viem, viem... máj je už v plnom prúde, všetci sme sa pusinkovali pod rozkvitnutými čerešňami, pod každým oknom sú ostužkované máje a slniečko má stále teplejšie a teplejšie lúče. No ja sa aj tak vrátim k aprílu a poviem vám, že môj wishlist, ktorý nájdete TU som splnila do poslednej bodky.

Na Blšáku bolo super! Pri mojom stánočku sa zastavilo pár milých ľudí a hlavné je, že vecičky sa im páčili.








Chcela som piť veľa kávy. Aj som pila (aj keď niektorí vedia, že by som nemala, lebo po káve som hyperaktívna). Ak ste blízko Trnavy, skúste nazrieť do Thalmeinera, lebo atmosféra tam je proste čarovná a voňavá. No a zistila som, že najlepšiu ľadovú kávu so sebou robia v maličkej kutici cestou do školy, kde hrajú doosť zlú hudbu. A netuším ako sa to tam volá :D


Jedlo, jedlo! Veeeľa jedla :) posledné dva dni sme dookola zarábali kysnuté cesto a piekli bohovské pizza štangle s cesnakovým dipom, čo vám poviem...

http://www.cookistry.com/2012/05/pizza-crust-bread-sticks.html

Čo sa kníh týka, mám tento mesiac za sebou dokonca tri skvelé tituly. Prvým je 9 poviedok od pána Salingera, druhou knihou je taktiež poviedková knižočka Princezná a pytliak od Roalda Dahla a treťou Lov na Harryho Winstona, ktorá na mňa čakala už od Vianoc. Všetky sú skvelé :)

tento titul si môžte objednať napr. tu: http://www.gorila.sk/product/298631



DIY - nebojte sa, stále mám ruky zamestnané kúskami látok, ihlami, niťami a tak ďalej. Najnovšie sa mi zapáčili mašle do vlasov, no tie vyrábam iba pre okolie, pretože na moje vlasy sú na to príliš krátke. Btw, ak ma niekto nevidel, tak aj tie vlasy sú nové a vyzerajú takto:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára