8. apríla 2013

Prípravy vrcholia

Zajtra máme v škole blšáčik. Celkom sa teším ako to celé dopadne, ale keďže viem, že to majú pod palcom šikovní ľudia, určite to bude fajn. A aj keď mám taký pocit, že pri mojich vecičkách sa nepristaví ani živá duša, pripravila som sa najlepšie ako som vedela. Celá izba bola hore nohami, ruky od farieb až po lakte, porezané prsty od drôtikov a sekunďákom zalepené oba stolíky čo mám :D That's my style!











3 komentáre:

  1. Ja by som sa na 100% pristavila!! Však také rozkošné sovičky by som hneď dala nad posteľ!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ďakujem :) a tie najväčšie sovičky mi ešte zostali, takže ak by si mala záujem, čakajú u mňa v skrini :p

      Odstrániť
  2. jee,tie sovičky sú aké prekrásne a roztomilé :) ja by som si určite kúpila jeden obraz,keď nie všetky :D milujem sovičky

    OdpovedaťOdstrániť