22. apríla 2013

Mašličky, mašličky

Po dvoch týždňoch plných super vecí som tu znova, aj s mašličkami. Flákala som sa kade tade, v škole to tiež začína byť "skúškoidné" a tak mi moju nečinnosť prosím odpustite. Radšej si urobte aj vy zopár mašličiek :) A teraz k veci...

Ja asi milujem filz. Je to taká všestranná tkanina, že z nej môže byť naozaj čokoľvek. Dnes som ju použila aj na mašličky do vlasov. Potrebujeme: filz, nožnice, lepidlo na textil (ktoré dostať v galantérii alebo hobby obchodoch) a sponky do vlasov. Postup snáď pochopíte, pretože je naozaj jednoduchý. A v prípade, že aj vy máte krátke vlasy ako ja - v zmysle vyholenú pol hlavy po poslednej návšteve kaderníčky - tak mašličky napríklad darujte :)








4 komentáre:

  1. mala by som si to niekedy kúpiť,pretože sa to dá hocijako použiť :) krásne mašličky,ja by som si také vyrobila prstene :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zbožňujem chodiť sem a obdivovať tvoju šikovnosť a jak to všetko pekne vyzerá potom ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte sa začnem červenať :D ale ďakujem

      Odstrániť