29. marca 2013

Wishlist tak trochu inak

Apríl bude skvelý. Cítim to v kostiach. Sneh definitívne zmizne a vykukne slniečko, začnem poriadne pracovať na svojej vysnenej budúcnosti, zažijem plno krásnych vecí, konečne sa mi začnú rysovať na bruchu tehličky a ešte blá blá. Rozmýšľala som teda nad wishlistom iného typu ako toho materiálneho. Okrem toho, zdá sa mi, že v tejto chvíli mám všetkého až až a poteší ma každá drobnosť, nie ešte aby som si priala také tričko a také hodinky, také boty,... Tento mesiac mám na pláne stihnúť:

Hneď zo začiatku mesiaca sa zúčastním dvoch pre mňa dôležitých akcií. Jednou z nich bude "Blšák na Skladovej", čo je príjemná akcia vytvorená mojimi šikovnými spolužiakmi a o druhej akcii snáď neskôr.






Keďže som si v poslednej dobe, keď som na priváte zamilovala varenie, chcem vyskúšať nové recepty (chilli con carne alebo domáce pizza štangle, ktoré vedia byť skvelé ako som zistila).


Plánujem navštíviť nové kaviarne, ktoré ma zlákajú svojou atmosférou a vôňou


 Budem čítať ako blázon...


 ...a samozrejme sa nájde určite čas aj na kreatívne chvíľky a ja v poslednej dobe poškuľujem po maske na spanie, tak prečo si jednu nevyrobiť? :)


A keďže je to wishlist...prosím prosím nech to všetko stihnem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára