11. marca 2013

°°° Šperky & Florence °°°

Jedno obrovské, obrovské prekvapenie ma dnes čakalo (mimochodom na hodine angličtiny :D), keď som otvorila novú, aprílovú Evu a našla kratučkú správu o tom, že moja milovaná Florence Welch vytvorila vlastnú kolekciu šperkov, ktorá je dostupná aj na internete. Predstavila ju totiž cez stránku http://www.flotique.com/. Kolekcia má síce len šesť kúskov, no každý je krásny. Ja som dokonca našla jeden bonusový TU! Najlepšie na tom všetkom však je, že ceny sú aj na naše pomery prijateľné a ceny sa pohybujú od 26 do 65 €. V Evičke sa píše, že Florence tak pomocou šperkov vyjadrila hmatateľnú podstatu piesní s jej druhého štúdiového albumu Ceremonials, ktorý ja skutočne milujem. Takže šup vypočuť si skvelú hudbu a premýšľať o tom, ako by napríklad tie vaše šperky mohli vyzerať :) Ja už na ne šetrím.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára