20. februára 2013

Vila Vilôčka

Poznáte Vilu Vilôčku? Je to ten najmilší obchodík, do akého som kedy zavítala. Tu v Trnave som ho navštívila už niekoľko krát a takmer vždy som si domov odniesla niečo, čo mi urobilo veľkú radosť. Najviac ma potešilo čierne mydlo, ktoré uvoľňovalo zo seba pri každom kontakte s pokožkou živiny (a to som darovala maminke). Okrem voňavej prírodnej kozmetiky tu nájdete krásnu romantickú keramiku, nápadité bytové doplnky, či vtipné retro dekorácie a vlastne mnoho ďalšieho. Ak ste niekto blízko Trnavy, Vilu Vilôčku nájdete na Štefánikovej 36, no fungujú aj ako e-shop TU!




3 komentáre:

  1. na ich stránke dokážem stráviť hodiny a hodiny. škoda, že to mám tak strašne ďaleko, lebo je to ten najkrajší obchod!:)
    http://secondmyself.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pár krát som tam bola,nádherný obchodík :) mám odtiaľ stojan na šperky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherný obchod ale tie premrštené ceny... :(

    OdpovedaťOdstrániť