25. februára 2013

Love, love, love

Niekedy proste chcete mať neustále na očiach niečo pre vás dôležité, spomienkové, pekné, milé, alebo proste len tak. Ja ako zarytý romantik mám po celom byte rozmiestnené drobnosti, ktoré mi pripomínajú môjho priateľa... od kamienkov, ktoré mi nazbieral, cez knihy, vankúše až po spoločné fotky. Keď som tu v Trnave, potrebujem toho veľa, lebo mi je skrátka smutno, no doma som si vymyslela skvelú vec, ktorú neprehliadnem ani keby som chcela. Na maliarske plátno veľkosti 0,5 m x 1 m som napísala (lepšie povedané namaľovala) našu pesničku a zavesila si ju rovno nad posteľ. V tomto prípade ani nejde tak o moju zasnenú povahu, ale krásne DIY, ktoré poteší. Áno, namiesto toho, aby som zbehla do tlačiarne a dala vytlačiť plagát, urobila som to ručne stručne (jo, trvalo to tri dni :D) a myslím, že sa vydarilo, čo poviete? Okrem toho, takýmto spôsobom si môžete na stenu zavesiť svoj obľúbený citát z knihy, či životné motto. Je to na vás.


2 komentáre:

  1. Asi si dám také namaľovať tebe, lebo s mojou antišikovnosťou na maľovanie ďaleko nezájdem! Krásne.
    Mimochodom, aj moja to je obľúbená pesnička. :-))

    V.

    OdpovedaťOdstrániť