9. februára 2013

Everyday stuff

Pôvodne som chcela (naozaj veľmi) pohnúť sa vo svojej technickej NEschopnosti o krôčik ďalej a z fotiek vytvoriť moje prvé gifko, ale keďže kamoš LINUX mi to o dosť skomplikoval, musíte sa zmieriť s tým málom, čo ponúkam :)

Beauty tip tu ešte v mojom podaní nebol, ale všetko je predsa poprvé. Všetko sú to vecičky, ktoré sú pre mňa každodenne samozrejmé takmer ako čisté ponožky.
1. Nivea BB Cream - tento zázrak som dlho chcela a našla som ho nakoniec až pod stromčekom. Spokojnosť nadovšetko, aj keď prekryje akýkoľvek nedostatok, pre moju pleť je trošku vysušujúci.
2. Labello - hlavne v týchto mesiacoch mám vždy vo vrecku niečo na pery a tento balzam je môj obľúbený. Takmer neviditeľný a krásne voňavý.
3. Schwarkopf, Power Wax - kaderníčka mi na môj krátky strih poradila vosk na vlasy, ktorý naozaj skvele tvaruje (teda aspoň tento môj), má síce jemne pánsku vôňu, no cítiť ju tak 3 sekundy. Najbližšie si plánujem kúpiť gumu na vlasy, tá vraj však necháva mokrý efekt, tak uvidíme :)
4. klieštiky na mihalnice - mám ich len krátko, no neviem si ich vynachváliť. Jemne vytočia mihalnice a ak máte tú správnu maskaru, je to zázrak a vaše mihalnice môžu robiť vietor :D
5. ASTOR Big Beautiful BOOM volume mascara - najskvelejšia vec akú som kedy mala. Má obrovský (fakt že obrovský) aplikátor a super jemné zloženie.
6. PUMA urban motion - a tá najkrajšia vôňa na svete, ktorú mám neprestajne už asi 3 roky a nemienim sa jej vzdať.


A takto vyzerám po rannej kúre... kukuuuč :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára