3. februára 2013

Book lovers never go to bed alone

Miluje knihy. Čítala by som od rána do večera. A to ste ma mali vidieť minulý rok na priváte, kde neexistoval internet :) Hlavu som mala ponorenú v knihách stále a aj keď to teraz pre iné koníčky trošku zanedbávam, nie je nič lepšie ako ponoriť sa do príbehu, ktorý vám niekto ponúka. Hlavne moja fantázia mi ďakuje, keď už aspoň chvíľku nemusí uvažovať nad kresbami, látkami, drôtikmi či niťami. Vianoce boli na knižky naozaj bohaté a keďže je jedným z mojich hlavných predsavzatí, svietiacich v diári, prečítať všetky rozčítané knihy, má čo robiť aby som to zvládla. Rozčítaných je ich totiž najmenej 5 :D  - a tu krásne premostíme k mojej malej DIY zábavke, a to výrobe záložiek. Je to super kreatívne, keďže stačí kúsok lepiacej fólie, labutienky či farebného papiera a kúsok, ktorý vás poteší pri každom otvorení knihy je na svete.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára