10. februára 2013

Birthday wishlist

Mať narodeniny na Valentína? Oh, that sucks! Ešte včera som si myslela, že je to vcelku obmedzujúca situácia, lebo musím skĺbiť ten ružový pusinkovací deň s narodeninami, ktoré sú predsa len jeden krát za rok. Namiesto toho, aby som si naplno užila každý osobitne, sú v jeden deň. Ale teraz ako tak nad tým rozmýšľam moje okolie mi venuje ešte omnoho viac lásky ako v ktorýkoľvek iný deň (ach vďaka komercia! :p)...a to je také pekné!

Teraz posielam všetkým dookola telepatické vlny čo by sa mi v trblietavom balíčku mohlo páčiť....

Bobble fľaša. Kvôli tomu, že pitný režim a hlavne čistá voda sú pre mňa dôležité, je táto už nie tak celkom novinka na našom trhu ako stvorená. Promo video, množstvo informácii o tomto super vynáleze a aj e-shop nájdete napríklad TU!

Pyžamko. Milujem spánok, voňavé periny a pohodlné pyžamá. (http://www.hm.com/sk/product/06904?article=06904-D)

Džínsy. Tých predsa nikdy nie je dosť a na tomto konkrétnom modely sa mi páči ten boyfriend look, aj keď teraz si vybrať z toho množstva strihov a farieb dá celkom zabrať.
(http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Vintage-Wash-Slim-Boyfriend-Jeans/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2476320&cid=3630&sh=0&pge=2&pgesize=20&sort=-1&clr=Midstone+blue)


Poznáte embossing? Nie? Chyba :) Je to technika, ktorú snáď možno priradiť ku scrapbookingu a teda hre s papierom a vzormi. Existuje skvelá pomôcka, a to tzv. vyrezávačky alebo embossing punches. Niečo ako dierkovač, len namiesto obyčajnej dierky vyrežete zložitejší motív, ako napr. motýľ, srdce, hviezda atď. A tie chcem veľmi veľmi. Aj na sashe.sk nájdete mnoho vzorov: (http://www.sashe.sk/handmade?p=2&hladat=vyrez%C3%A1va%C4%8Dka&od=najpacivejsich#ap=3)

No a ako vždy bažím po knihách. Vlastne akákoľvek by ma potešila, no v poslednom čase si robím zálusk na dve: My wonderful world of fashion - interaktívna vychytávka pre začínajúcich módnych nadšencov a Smrť Bunnyho Monroa - dielo hudobníka Nicka Cavea.


2 komentáre:

  1. tie vyrezávačky mám doma :D ale nejako som pre nich zatiaľ nenašla využitie :) prajem ti aby sa ti tvoj wishlist splnil čo najskôr :)

    OdpovedaťOdstrániť