9. januára 2013

Vstávaj, ide sa cvičiť

Práve som docvičila a tak ma napadlo, že aj s týmto svojim "sebazničujúcim" zvykom sa s vami podelím. Od skorého rána mám plnú hlavu školy. Poznáte to, už ani neviete, na ktorú stranu sa pozrieť, aby ste tam nemali papiere plné poznámok a hlavne cudzích slov, ktorým nerozumiete a aj tak sa ich snažíte dostať do hlavy. Mám so sebou takú skúsenosť, že sa skôr či neskôr dostanem do istého bodu, kedy sa potrebujem odreagovať - rýchlo a účinne. Cvičením (plus hlasná hudba). Pred tým som holdovala pilatesu, no teraz som začiatočník jogy and I love it! Pilates je síce možno účinnejší, čo sa týka formovania tela, no joga mi dokáže dostať z hlavy všetko zlo. A keďže som chudá ako papek a môžem zjesť toľko čo slon bez pribratia miligramu, je mi jedno čo robím, hlavne že sa hýbem.

Začínam veľmi jednoducho, pretože som tzv. ľahkoúrazový typ, a teda každý pohyb je pre mňa nebezpečný (lebo som proste nemožná no :D). Ranné vítanie slnka je ozaj skvelá sekvencia cvikov, ktorá vás prebudí a ponaťahuje.

Okrem iného, keďže som ako každý puberťák kašľala na maminkyne "vystri sa, si skrútená ako paragraf!", dnes mám pri stole namiesto stoličky fitloptu, ktorú zbožňujem. A najbližší nákup??? Podložka na yogu značky Spokey SATYA joga a kettlebell zrejme starý dobrý Reebok, tešíííím! :p



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára