5. januára 2013

Všetko chce organizáciu

Poznáte to, netušíte kam ste založili diár, kalendár na nový rok ešte nemáte a do marca ho ani neplánujete mať no a budúcnosť je plná dôležitých vecí. V našom - vysokoškolskom - prípade prichádza skúškové obdobie a tak som si ho rozhodla zjednodušiť.

Postačia farebné fixky a vedieť čo sa kedy deje.
1. v prvej kolonke je predmet
2. z druhého okienka na nás kuká ako bude skúška prebiehať (test, ústna skúška, poprípade zápočty)
3. DÁTUM! - dôležité, ešte si upresníme čas :)
4. a pri poslednej kolonke si jednoducho uľahčím prácu, a to, čo už mám za sebou je jasné...

Využívate aj vy nejaké podobné "uľahčováky", aby ste mali veci pokope a jasné?


2 komentáre:

  1. Masmediálne a informačné systémy je ústna??? :O Skoro sa to veru dozvedám :D Ale inak pekne zorganizované :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie som si istá, v tomto predmete mám dosť guláš, takže by som tejto mojej informácii radšej neverila :D ale predpokladám, že keď nás dal všetkých sa prihlásiť na jeden termín, tak že bude nakoniec obyčajný test :) zistíme ešte...

      Odstrániť