24. januára 2013

Future

Mám čerstvo po skúškovom a tiež nepodarenom pohovore a asi na mňa doľahla únava. Je mi stále zima a v hlave blúdia čudné myšlienky. No aj napriek tomu je tu niečo, s čím sa chcem podeliť. Keď som mala chvíľku času, načrtla som si budúci projekt. Je to letná sukňa so spodničkou a vrchnej ľahučkej šatovky doplnená detailom na vyplnenom rozparku z čierneho atlasu - iba ak sa mi to podarí tak ako si to predstavujem. Už teraz sa teším ako sem v lete pribudnú fotky, že som túto osobnú challenge vyhrala :) Ďalšou vecou je nakupovanie. Teda nedávno so bola znova na nákupe kreatívnych vecičiek a tak mám teraz pod nohami obrovské maliarske plátna (po ktorých mi nezbedne pobehuje náš domáci miláčik), nové štetce a farby. Ak pôjde všetko tak ako som si zaumienila,  už onedlho tu bude výstavka mojich obrazov tiež určená vám. Tak sa tešte :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára