11. januára 2013

Dnes znova o niečo ryšavšia

Kto ma pozná, vie, že moje vlasy si už svojim prešli a často sa stretávam s otázkou "Ty máš zase nové vlasy?" Boli dlhé, krátke, čierne, blond, červené no a teraz som diabolská ryšavka :) Môže za to vlastne môj priateľ, pretože on mi ryšavú farbu kúpil ako prvý a aj mi vlasy nafarbil (mimochodom ten farbí vlasy lepšie ako kaderníčka!). Síce mám znova zlé úmysly ísť na tmavo tmavú farbu, ale dnes sa ešte držím mrkvovej ide sa dofarbovať. Nakoniec aj dve speváčky môjmu srdcu blízke sú krásne ryšavky - Hayley Williams zo skupiny Paramore či Florence Welch z Florence and The Machine.
 


Moja farba - L'OREAL PARIS č. 74 - Mango a pár ilustračiek na potešenie očka :p

1 komentár:

  1. Aj keď ani jednu z týchto skupín nepočúvam (len som o nich počula :D), Hayley sa mi páči - výzorovo a ani nie pred mesiacom som sa ňou inšpirovala pri tvorbe svojich vlasov (teda, škoda, ako 15-ročnej mi mama nedovolí nafarbiť si takto hlavu, nech sa mi to páči akokoľvek). A tak z mojej divnej dlhej ofiny, ktorá už vlastne ani nebola ofinou, sa stala opäť krátka (http://prettysmartblog.files.wordpress.com/2010/11/hayley-williams-1.jpg - takáto). Moje vlasy vyzerajú teraz približne ako jej, len oveľa horšie :D (čo by som chcela s mojimi otrasnými, hnedými, polohustými, priemerne-dlhými a ani za svet vyrovnateľnými vlasmi) Ale tak, aspoň tá zmena ma teší :D
    Dnes sa zamotávam do vlastných viet a trepem odveci ešte viac, ako inokedy, pardon no :D

    OdpovedaťOdstrániť