14. januára 2013

5 minutes cupcake! yummy


Aj keď mám asi tak dve hodiny pred najmenej zmysluplnou skúškou v mojom živote som rozhodnutá odhaliť vám tajomstvo skvelého koláčika, ktorý si môžete urobiť za krátkych 5 minút a to v mikrovlnke! :p

Potrebujeme: 4 PL polohrubej múky, 4 PL kryštálového cukru, 2 PL kakaa, 3 PL oleja, 3 PL mlieka a jeden vajíčkový žĺtok :) plus misku a metličku na miešanie


Všetky ingrediencie dáme do spoločnej misky (môže byť aj väčší hrnček, ktorý po upečení dostane muffinovskú čiapku) a miešame, až kým nemáme cesto ľahučké a bez hrudiek.


Potom dáme koláčik do mikrovnky a nastavíme čas 4 minúty na najvyšší výkon (časom zistíte, či je to príliš veľa alebo málo a čas teda môžete skrátiť alebo predĺžiť).


Po chvíli to začne bytom rozvoniavať, tak sa nezľaknite (to je bonus :D) a po chvíľke si užite skvelú pochúťku.


TIP: ak chcete mať koláčik zaujímavejší, vylepšováky sú samozrejme povolené :) Ja som napríklad priateľovi doň zapiekla cukríky marshmallow a aj keď to vyzeralo všelijako, bolo to chutné. A nezabudnite dať navrch ovocie, aby ste aspoň trošku sami pred sebou ospravedlnili sladké zhrešenie :) Dobrú chuť...

1 komentár:

  1. Vyzerá to veľmi fajne :) Dobrý nápad na sladké spestrenie :)

    OdpovedaťOdstrániť