11. decembra 2012

Zvianočnieva sa mi...

Aj keď v poslednom čase moju myseľ zamestnáva najmä rozdelenie si času na učenie sa na skúšky a popritom písanie prác do školy, začína sa mi zdať, že už už budú Vianoce :) Priznávam sa, čo sa týka tohto sviatku, som maximálne infantilná a milujem ho! Veď čo je krajšie ako ráno Štedrého dňa? No málo vecí :D Takže pomaly ale isto rozmýšľam nad tým, aké koláčiky upečiem, aká nová ozdoba pribudne na stromček, či budeme mať nad vchodom vetvičku imela a že sa znova po dlhej dobe všetci stretneme a doma to bude voňaaaaaaaaaať tými najkrajšími vôňami.

Znova prinášam malé drobnôstky, ktoré vám pomôžu vyrobiť aj ďaleko od domova, tak ako som ja štipku tej predvianočnej nálady :)

Prvou je obyčajná 3D papierová hviezdička, ktorá však podľa mňa vyzerá veľmi zložito a aj som sa trošku pohnevala, kým som ju dostala do takejto podoby, ale keď som to zvládla ja, určite to pôjde aj vám a jednoduchý návod nájdete TU.


Náš stromček je už spravidla krásny strieborno-biely a mňa napadlo, že kedysi sme tam každý mali zavesenú nejakú čokoládovú figúrku, no keďže tie nemajú dlhú životnosť, tento rok som sa rozhodla urobiť niečo, čo si predsalen každý zavesí na vetvičku. Stačí vám obyčajný drôtik (ja som použila ten s hrúbkou 0,6 mm), trpezlivosť a rolnička :D Drôtik si vytvarujte do svojho mena alebo mena ďalších členov rodiny, zo zvyšku vykrúťte srdiečko a nakoniec ozdobte malou rolničkou. Ja som ich vyrobila pre všetkých, ktorí sa na Vianoce stretneme, aby nikto nezostal ukrátený :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára