4. decembra 2012

Urob si sám - sovičky

Dnes mám sovičkový deň. Neviem prečo. Od skorého rána, kedy som vstala som zobrala do rúk farebné papiere a nožnice a rozhodla sa pre vás pripraviť niečo milé. Dobre, viem, že už sme všetci naladený na Vianoce a aj mne práve za oknom prenádherne sneží, no podľa mňa je to milá drobnôstka, ktorou môžete niekoho potešiť (stačí sovičku nalepiť na stuhu - približne 20 cm a máte záložku do knihy). Ja sa tie svoje chystám zajtra v škole všetky rozdať. Plus som od radosti vyrobila dvojo náušničiek :) ...a teraz sa idem von prejsť

Veľmi sa ospravedlňujem za odmlku, ktorá bola spôsobená tým, že sa mi proste pokazil notebook a ani za svet sa nie a nie zapnúť. No keďže mám šikovného chlapca, môžem aspoň ako tak fungovať. V najbližšej dobe sa môžete tešiť na veľa veľa fotiek mojich výrobkov a špeciálnych fotiek (kde bude konečne aj modelka), ktoré sme s mojimi skvelými spolužiakmi pripravovali na skúšku do školy.



...a tu máte jedoduchý návod :) vystrihnúť a pozliepať... Enjoy!

4 komentáre:

  1. Si úžasná! Zbožňujem tvoje články :) A vďaka za veľa inšpirácií :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ďakujem za pekné slová :)

      Odstrániť
    2. A práve som našla na Youtube video "Marissa Clef Jewelry", fajn, som úplne v stave "wow"... Si úžasne šikovná :)

      Odstrániť
    3. áno áno, to robil môj šikovný spolužiak, ešte sa k tomu dostanem :)

      Odstrániť