30. decembra 2012

Naposledy (ale len tento rok)

Niektorí si už ani nepamätajú, že takto pred týždňom sme sa ešte išli pojašiť z vianočných príprav a čakania na ráno Štedrého dňa, pretože teraz nastalo pár dní sladkého ničnerobenia. Konečne som aj ja po dlhej dobe doma a preto určite odpustíte moju absenciu článkov, pretože po poslednom týždni plnom školy, som sa veselo pustila do všetkého toho domáceho, sviatočného a počítač som až doteraz vôbec nezapla. Papanie koláčikov, hranie twistera, skvelé vianočné rozprávky, návštevy celej rodiny a túlanie sa s drahým si predsa len vyžadujú trošku času.

Už teraz mám plnú Aštvorku novoročných predsavzatí, ktoré plánujem do bodky splniť (už len preto, že pred tým som si ešte nikdy predsavzatia nedávala z jednoduchého dôvodu - už po pár dňoch by som bola lenivá ich plniť), aj keď to bude stáť veľa námahy, lebo maličkosti to teda nie sú. Ale pre začiatok si treba dávať malé ciele. Tým mojim je neskutočne si užiť zajtrajšiu chatovačku a ako každý rok novoročný obed u babičky.

Takže doskakavenia priatelia a poriadne privítajte nový rok :) Onedlho sa ozvem znova...

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára