6. decembra 2012

Malá veľká ochutnávka... mňa!

Ako som vám v minulom článku sľúbila, prinášam prevedenie jedného zo školských projektov na predmet základy multimediálnej komunikácie. Pre vysvetlenie, podstatou bolo vytvoriť komplexnú reklamnú kampaň (čo boli zväčša len vymyslené kecy, no my sme si pripravili aj niečo naviac a nafotili vlastný katalóg) a predstaviť ju spolužiakom. Našou témou bolo Newspaper collection and jewellery by MARISSA.CLEF.

Aby ste boli ešte o niečo viac v obraze, krásnou modelkou je moja spolužiačka a spriaznená duša Peťa, tvorcom šperkov a šiat, ktoré má na sebe som ja a o techniku a skvelé fotografie za postaral Martin (http://damerphoto.jimdo.com/ - chválim sa, že medzi modelkami som aj ja) a Mišo.



Onedlho prinesiem fotky aj samotných produktov a ktoré sa vám zapáčia môžu byť vaše :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára