11. novembra 2012

Zo starej nová

Som módny návrhár v plienkach :) alebo ani nie módny návrhár, no stále v plienkach. Šijací stroj som si dva roky želala viac ako čokoľvek iné a keď mi v lete pristál na stole, nemohla som sa vynadívať. Moje začiatky sú ťažké. Plné dopichaných prstov, nadávok a zúfalstva. Pomaličky, pomaličky sa však zlepšujem. Rozhodla som sa vám ukázať jednu z mojich prác. Neverím si zatiaľ natoľko, aby som si kúpila 4 metre látky a za hodinku mala z toho perfektné dielo. Prozatím si pomáham ako sa len dá a snažím sa veci viac vylepšovať ako kaziť. Táto sukňa bola pôvodne strihaná po lýtka a ak si dobre spomínam, je zo starého kroja. Krásna čierna čipka. Rozhodla som sa z nej urobiť balónovú a krátku. Tak sa pozrite, či sa mi to podarilo. Najväčšia zábava bola tá, že som ju šila keď som ju mala oblečenú, keďže po krajčírskej buste u mňa ani chýru ani slychu :D





1 komentár:

  1. skvělé
    zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    OdpovedaťOdstrániť