7. novembra 2012

Pán Salinger a ďalší

Mám melancholický večer. Spoločnosť mi robia Jamie Cullum, J. D. Salinger, moja milovaná čokoláda, a sudoku. Mám zapálené sviečky, v hrnčeku jablkový džús, obuté chlpaté ponožky od babičky a rozmýšľam ako sa nezblázniť :D Je mi smutno. Som už veľká a áno, je mi smutno. Aj keď som už na vysokej druhý rok, stále si neviem zvyknúť, že mám izbu sama pre seba a v nej čudné ticho. Tak ho stále vypĺňam hudbou, rádiom alebo si len proste zapnem telku, aby mi tu niekto rozprával. Čudné? Hej, cítim sa ako nejaká stará vdova :D Asi si kúpim zopár mačiek :D Teším sa však na zajtra, kedy sa rozbehnem ráno do školy na (dúfam že skvelú) prednášku žurnalistu - novinára pre New York Times, držiteľa Pulitzerovej ceny a Národnej ceny za literatúru - Tima Weinera. Som celkom nadšená :) Zajtra dám určite vedieť ako to dopadlo. A čo vaše plány na dnešný večer?



Jo a tá látka naspodu nie je náhodou. Veľmi silno uvažujem čo si z nej ušiť a tak sa vám zverím s tajomstvom...bude z toho zrejme maska na spanie (no a nie jedna :D ) ale pssst.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára