8. novembra 2012

Just a day like another

Vo včerajšom článku som sľúbila, že vám prezradím aká bola prednáška s pánom Timom Weinerom. Ehm...no proste bomba pecka :D chlapík sympatický na míle. O získaní svojich dvoch Pulitzerových cien hovorí ako o najbežnejšej veci, ten ktorý nám prehovoril o duše, hovoril o škaredých aj pekných veciach a hlavne motivoval! Je to ten typ človeka, čo keď ho stratíte z dohľadu, okamžite začnete mať pocit, že musíte urobiť niečo so svojim životom. Veľmi príjemne strávený čas.


Cestou domov som si vychutnávala slniečko a tešila sa na skvelý obed, ktorý si doma urobím. Keď tak stojím v kuchyni a miešam šalát, začula som čudné zvuky... dúfala som, že sa mi to len zdalo. No nezdalo! Vojdem si do izby a ako bláznivá tam lieta sýkorka! Totálne šialene krúži nad mojimi vecami. Od nepríčetnosti som len zatvorila dvere a rozmýšľala čo urobiť. Utekať k nejakému susedovi, nech ju vyženie? Zavolať políciu? Hasičov? Aj políciu aj hasičov? Áno, bol to len vrabec, no vydesila ma predstava, že neviem ako ho dostať naspäť von. Pomaly som vstúpila do dverí a ona sa chúďatko tak zľakla, že sa chcela odletieť čo najrýchlejšie, no ako "nečlovek" netušila, že okno je priesvitné a asi 5 krát narážala do skla. Bolo mi jej hlavubôľu tak ľúto, že som sa len pomaličky blížila a prehovárala jej do duše ako sa najrýchlejšie dostane von. Po zdesenom pokuse o útek sa jej to podarilo a ja som si úprimne nahlas vydýchla. Nechala mi tu síce dva pozdravy, no a obed bol o to chutnejší, že som vedela, že som ju nezahlušila :D


Po tom ako som sa musela vyrozprávať z môjho dnešného šoku, poviem vám ešte, že dnes nemienim mať taký melancholický večer ako bol ten včerajší. Popracovala som na nových šatách a brúsim si zúbky na film Conffesion of a dangerous mind - v preklade Milujte svého zabijaka (:D). A čo vy?


2 komentáre:

  1. Sýkorka! Milé! :D Ja vyháňam z izby jedine tak muchy a lienky :D
    Smiem sa spýtať?: Na akú školu vlastne chodíš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ona vôbec teda nebola milá, bola vydesená a šialená :D už ich chem vidieť len z veľkej diaľky :D pýtaj sa pýtaj,chodím na masmediálnu komunikáciu

      Odstrániť