6. novembra 2012

Book wishlist

Počas týchto dní, keď je vonku naozaj pod psa, jediné, čo ma napadne pri pohľade z okna je skryť sa pod perinu a spať až kým znova nebude svietiť slnko jak bláznivé. Jednou z možností ako však využiť tento nečas je moja obľúbená činnosť - čítanie. Vskutu neznášam, keď mám rozčítaných tak milión kníh, no vždy to tak proste je :D Každú chvíľu mám chuť na nejaký iný príbeh.Trošku romantiky, trošku vulgarizmu, trošku rozprávok či trošku filozofie. Pomaličky už píšem list Jažiškovi a tak dúfam, že okrem teplých ponožiek a svetrov dostanem aj nejakú tú knihu. Posledné dva razy, kedy som navštívila kníhkupectvo Panta Rhei som sa zamilovala do troch titulov, ktoré proste musím mať doma. Nie je to síce kultová beletria od ruského avantgardistu, ale je to niečo, čo ma naozaj (naozaj!!) zaujíma. Móda.

1. Nj Stevenson - Kronika módy


2. FKG - Modern fashion illustration


3. Faerm - Kurz módního návrhářství


Okrem toho je tu kopa beletrie, ktorú som sa snažila nejakým spôsobom dať dokopy, keď som sa náhodou dostala k jednej stránke. Tá mi zmenila život pánové :D It´s Time to Read! Okrem toho, že milujem seriál Ženy z rodu Gilmorovcov a vlastne vďaka Rory som sa dostala k žurnalistike, som aj nadšený fanúšik hesla "Prečítaj všetko, čo ťa nezje" :) A tak mám teraz pri pracovnom stole vytlačený zoznam s 200 knihami, ktoré  plánujem prečítať. Sú tam naozaj skvelé tituly a považujem za občiansku povinnosť mať prečítaný napríklad Denník Anny Frankovej alebo Meno ruže od Umberta Eca... som si istá, že niektoré knihy sa po prvých stránkach nedonútim dočítať, no skúsiť treba všetko :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára