25. októbra 2012

Svetre, svetre a ešte raz svetre

Dnes teda nemám najlepšiu náladu. Od rána som akási namrzená a k tomu tá moja choroba... ach jaj. Keď som sa vracala na obed z prednášky, mala som neuveriteľné nutkanie urobiť si niečím maličkým radosť. A stalo sa. Zamierila som do svojho obľúbeného second handu a čo človek nechcel, dnes mali akciu "Všetko za 1 €" :D No zabite ma... Môj zrak rovno padol na hŕbu svetrov, na ktoré mám v poslednej dobe veľkú slabosť a už som bola nezastaviteľná. Tu sú teda úlovky. Len tri, ale musela som sa veeeľmi premáhať, aby som si neodniesla viac. Vsadila som na minimalizmus a vyšívané šialeniny nechala na iné časy. Niekedy je menej viac. Najviac sa teším, že konečne mám typický vianočný sveter (ten červený so zelenou vyšívanou mašľou) a už teraz sa neviem dočkať ako si ho na Štedrý deň oblečiem k rozprávkam.

A čo vy? Máte poriadnu zásobu teplých svetrov na tieto pochmúrne, už takmer zimné dni?



2 komentáre:

  1. Takýchto svetrov máme doma plno! :D Všetky farby :D Sestra tiež rada využíva akciu "Všetko za 1 €" alebo proste "No nekúp to" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne! svetrov nie je proste nikdy dosť :D a farby sú fajn, bolo tam aj plno čiernej, ale tú som obchádzala...

      Odstrániť